Gate and Toys Editor 0.3e
#1

Who can help edit my Gate and Toys editor to 0.3e version?

Like now i have gate edition like this
PHP код:
CMD:gedit(playeridparams[])
{
    if(
PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= || PlayerInfo[playerid][pShopTech] == 1)
    {
        new 
x_job[128], gateidFloat:ofloatstring[128];
        if(
sscanf(params"s[128]if"x_jobgateidofloat))
        {
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITE"USAGE: /gedit [name] [gateid] [value]");
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_GREY"Available names: HID, Model, VW, Int, PosX(M), PosY(M), PosZ(M), RotX(M), RotZ(M)");
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_GREY"Available names: tome(m), range, speed, status, gate, renderhq");
            return 
1;
        }
        if(
strcmp(x_job"hid"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            if(
value MAX_HOUSES) return SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITE"* Invalid House ID!");
            
GateInfo[gateid][gHID] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate HID assigned to %d"GateInfo[gateid][gHID]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's House ID to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"model"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            if(
value == 0)
            {
                
GateInfo[gateid][gPosX] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gPosY] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gPosZ] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotX] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotY] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotZ] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gPosXM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gPosYM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gPosZM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotXM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotYM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gRotZM] = 0.0;
                
GateInfo[gateid][gVW] = 0;
                
GateInfo[gateid][gInt] = 0;
            }
            
GateInfo[gateid][gModel] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate Model assigned to %d"GateInfo[gateid][gModel]);
            if(
IsValidDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE])) DestroyDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE]);
            
CreateGate(gateid);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's Model to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"vw"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            
GateInfo[gateid][gVW] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate VW assigned to %d"GateInfo[gateid][gVW]);
            if(
IsValidDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE])) DestroyDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE]);
            
CreateGate(gateid);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's VW to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"int"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            
GateInfo[gateid][gInt] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate Int assigned to %d"GateInfo[gateid][gInt]);
            if(
IsValidDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE])) DestroyDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE]);
            
CreateGate(gateid);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's InteriorID to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"range"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            
GateInfo[gateid][gRange] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate Range assigned to %d"GateInfo[gateid][gRange]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's Range to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"speed"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            
GateInfo[gateid][gSpeed] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate Speed assigned to %d"GateInfo[gateid][gSpeed]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's Speed to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"posx"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosX] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosX assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosX]);
            
SetDynamicObjectPos(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gPosX], GateInfo[gateid][gPosY], GateInfo[gateid][gPosZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"posy"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosY] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosY assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosY]);
            
SetDynamicObjectPos(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gPosX], GateInfo[gateid][gPosY], GateInfo[gateid][gPosZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"posz"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosZ] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosZ assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosZ]);
            
SetDynamicObjectPos(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gPosX], GateInfo[gateid][gPosY], GateInfo[gateid][gPosZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"posxm"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosXM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosXM assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosXM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"posym"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosYM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosYM assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosYM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"poszm"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gPosZM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosZM assigned to %f"GateInfo[gateid][gPosZM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"rotx"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotX] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotX assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotX]);
            
SetDynamicObjectRot(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gRotX],GateInfo[gateid][gRotY],GateInfo[gateid][gRotZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"roty"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotY] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotY assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotY]);
            
SetDynamicObjectRot(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gRotX],GateInfo[gateid][gRotY],GateInfo[gateid][gRotZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"rotz"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotZ] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotZ assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotZ]);
            
SetDynamicObjectRot(GateInfo[gateid][gGATE], GateInfo[gateid][gRotX],GateInfo[gateid][gRotY],GateInfo[gateid][gRotZ]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"rotxm"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotXM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotXM assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotXM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"rotym"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotYM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotYM assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotYM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"rotzm"true) == 0)
        {
            new 
Float:value ofloat;
            
GateInfo[gateid][gRotZM] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RotZM assigned to %f"GateInfo[gateid][gRotZM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
        }
        else if(
strcmp(x_job"tome"true) == 0)
        {
            
GetPlayerPos(playerid,GateInfo[gateid][gPosX],GateInfo[gateid][gPosY], GateInfo[gateid][gPosZ]);
            
GateInfo[gateid][gVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
            
GateInfo[gateid][gInt] = GetPlayerInterior(playerid);
            
format(stringsizeof(string), "Gate Pos moved to %f %f %f, VW: %d INT: %d"GateInfo[gateid][gPosX], GateInfo[gateid][gPosY], GateInfo[gateid][gPosZ], GateInfo[gateid][gVW], GateInfo[gateid][gInt]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            if(
GateInfo[gateid][gModel] == 0)
            {
                
GateInfo[gateid][gModel] = 18631;
                
GateInfo[gateid][gRange] = 10;
                
GateInfo[gateid][gSpeed] = 5;
            }
            if(
IsValidDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE])) DestroyDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE]);
            
CreateGate(gateid);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's Position."GetPlayerNameEx(playerid), gateid);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"tomem"true) == 0)
        {
            
GetPlayerPos(playerid,GateInfo[gateid][gPosXM],GateInfo[gateid][gPosYM], GateInfo[gateid][gPosZM]);
            
format(stringsizeof(string), "Gate PosM moved to %f %f %f"GateInfo[gateid][gPosXM], GateInfo[gateid][gPosYM], GateInfo[gateid][gPosZM]);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's Moved Position."GetPlayerNameEx(playerid), gateid);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
        else if(
strcmp(x_job"renderhq"true) == 0)
        {
            new 
value floatround(ofloatfloatround_round);
            
GateInfo[gateid][gRenderHQ] = value;
            
format(stringsizeof(string), "Gate RenderHQ assigned to %d"GateInfo[gateid][gRenderHQ]);
            if(
IsValidDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE])) DestroyDynamicObject(GateInfo[gateid][gGATE]);
            
CreateGate(gateid);
            
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_WHITEstring);
            
SaveGates();
            
format(stringsizeof(string), "%s has edited GateID %d's RenderHQ to %d."GetPlayerNameEx(playerid), gateidvalue);
            
Log("logs/gedit.log"string);
        }
    }
    else
    {
        
SendClientMessageEx(playeridCOLOR_GRAD2"You are not authorized to use that command!");
        return 
1;
    }
    return 
1;

But thats OLD version, so it's hard to get gate to you, because you need know accurately your coordinats.


The same is with Toys system, it is not 0.3e version. Please help. Like i can change cmd:gedit to cmd:gcreate and then can cmd:gedit their possition
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