02.09.2012, 15:42
Title explains it. Whenever I go to test my script I need to register (since I don't have an account.) Every time the server console just closes, the process ends, without warning or anything.
Here's the command.
Thanks in advance.
Here's the command.
Код:
CMD:register(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][pRegistered] == 1 && PlayerInfo[playerid][pLoggedIn] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "You've already registered!"); if(PlayerInfo[playerid][pRegistered] == 1 && PlayerInfo[playerid][pLoggedIn] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "You've already registered! Login with /login [Your Password]"); if(PlayerInfo[playerid][pRegistered] == 0) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Please enter a password."); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Try again! /register [Desired Password]"); new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid)); INI_SetTag(File,"data"); INI_WriteString(File,"Password", params[22]); INI_WriteInt(File,"Cash",0); INI_WriteInt(File,"Admin",0); INI_WriteInt(File,"Kills",0); INI_WriteInt(File,"Deaths",0); INI_WriteInt(File,"Skin",0); // -76.8952, 1211.4984, 19.7422, 185.254 - Spawn Coords (Use for XYZ&A, respectively.) INI_WriteFloat(File,"pLastX",-76.8952); INI_WriteFloat(File,"pLastY",1211.4984); INI_WriteFloat(File,"pLastZ",19.7422); INI_WriteFloat(File,"Angle",185.254); INI_WriteInt(File,"W1",0); INI_WriteInt(File,"A1",0); INI_WriteInt(File,"W2",0); INI_WriteInt(File,"A2",0); INI_WriteInt(File,"W3",0); INI_WriteInt(File,"A3",0); INI_WriteInt(File,"W4",0); INI_WriteInt(File,"A4",0); INI_WriteInt(File,"W5",0); INI_WriteInt(File,"A5",0); INI_WriteInt(File,"W6",0); INI_WriteInt(File,"A6",0); INI_WriteInt(File,"W7",0); INI_WriteInt(File,"A7",0); INI_WriteInt(File,"W8",0); INI_WriteInt(File,"A8",0); INI_WriteInt(File,"Interior",0); INI_WriteInt(File,"V.W.",0); INI_WriteFloat(File,"Health",100); INI_WriteFloat(File,"Armor",0); INI_WriteInt(File,"Car License",0); INI_WriteInt(File,"Boat License",0); INI_WriteInt(File,"Pilot License",0); INI_WriteInt(File,"Muted",0); INI_WriteInt(File,"Aduty",0); INI_WriteInt(File,"Scanner",0); INI_WriteInt(File,"Scanner On/Off",0); INI_WriteInt(File,"Walkie Talkie",0); INI_WriteInt(File,"Walkie Channel",0); INI_WriteString(File,"Faction Name",PlayerInfo[playerid][pFactionName]); INI_WriteInt(File,"Warnings",0); INI_WriteInt(File,"Logged In",0); INI_WriteInt(File,"Phone",0); INI_WriteString(File,"Phone Number","None!"); INI_WriteInt(File,"In Phone Call With",0); INI_WriteInt(File,"Phone On/Off",0); INI_WriteInt(File,"In Phone Call",0); INI_WriteInt(File,"Caller ID Name",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial One",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Two",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Three",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Four",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Five",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Six",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Seven",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Eight",0); INI_WriteInt(File,"Speed Dial Nine",0); INI_WriteBool(File,"On/Off Duty",false); INI_WriteInt(File,"Main Faction",0); INI_WriteInt(File,"Sub Faction",0); INI_WriteInt(File,"House ID",-1); //-1 means they do not own a house INI_WriteInt(File, "Vehicle 1",0); INI_WriteInt(File, "Vehicle 2",0); INI_WriteInt(File, "Vehicle 3",0); INI_WriteInt(File, "Vehicle 4",0); INI_WriteInt(File, "Bank 1",0); INI_WriteInt(File, "Bank 2",0); INI_WriteInt(File, "Bank 3",0); INI_WriteInt(File, "Bank Code 1",0); INI_WriteInt(File, "Bank Code 2",0); INI_WriteInt(File, "Bank Code 3",0); INI_WriteInt(File, "Pocket 1",0); INI_WriteInt(File, "Pocket 2",0); INI_WriteInt(File, "Pocket 3",0); INI_WriteInt(File, "Pocket 4",0); INI_WriteInt(File, "Pocket 5",0); INI_Close(File); SpawnPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "You have successfully registered! Thanks for joining us and enjoy your stay!"); } return 1; }