06.02.2012, 11:26
So, My saving system crashes the server every time its toggled, what is wrong here:
pawn Код:
forward save2();
public save2()
{
format(file3,sizeof(file3), "realityrp/gcom.ini");
format(file9,sizeof(file9),"realityrp/vehicles/Vindex.ini");
dini_IntSet(file3, "gowned", gcom[gowned]);
dini_IntSet(file3, "gbank", gcom[gbank]);
for(new b = 0; b < sizeof(BizzInfo); b++)
{
format(file2, sizeof(file2),"realityrp/bizzes/%d.ini", b);
dini_IntSet(file2, "bforsale", BizzInfo[b][bforsale]);
dini_IntSet(file2, "Bvalue", BizzInfo[b][Bvalue]);
dini_IntSet(file2, "bbank", BizzInfo[b][bbank]);
dini_IntSet(file2, "customers", BizzInfo[b][customers]);
dini_IntSet(file2, "bprods", BizzInfo[b][bprods]);
dini_IntSet(file2, "bopen", BizzInfo[b][bopen]);
}
dini_IntSet(file9, "topnumber",Index[topnumber]);
dini_IntSet(file9, "topbnumber", Index[topbnumber]);
for(new h = 0; h < sizeof(House); h++)
{
format(file5, sizeof(file5),"realityrp/houses/%d.ini", h);
{
dini_IntSet(file5, "hforsale",House[h][hforsale]);
dini_IntSet(file5, "hprice",House[h][hprice]);
dini_IntSet(file5, "howner",House[h][howner]);
dini_IntSet(file5, "hlocked",House[h][hlocked]);
dini_IntSet(file5, "Setted",House[h][Setted]);
}
}
return 1;
}