16.04.2014, 14:35
Hi, i have make this function for the selection of classes for an DM Server:
The problem is when the player spawn, the textdraws don't destroy.. or better.. only one destroy, i don't know why..
Someone can help me?!
Thanks
Код:
new Text:crediti; new Text:crediti1; new Text:selezioneg; new Text:selezioneb; new Text:selezionev; new Text:selezionel; new Text:selezioneweapg; new Text:selezioneweapb; new Text:selezioneweapv; new Text:selezioneweapl; forward creditilog(playerid); public creditilog(playerid) { crediti = TextDrawCreate(190, 10, " Credits."); TextDrawFont(crediti, 3); TextDrawLetterSize(crediti, 0.8, 1.5); TextDrawColor(crediti, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(crediti, true); TextDrawUseBox(crediti, true); TextDrawBoxColor(crediti, 0xFF4500AA); TextDrawTextSize(crediti, 450, 300); TextDrawShowForPlayer(playerid,crediti); return 1; } forward crediti1log(playerid); public crediti1log(playerid) { crediti1 = TextDrawCreate(190, 30, " The Locos Crew. Mapped by Bustz. Scripted by Bustz."); TextDrawFont(crediti1, 3); TextDrawLetterSize(crediti1, 0.8, 1.5); TextDrawColor(crediti1, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(crediti1, true); TextDrawUseBox(crediti1, true); TextDrawBoxColor(crediti1, 0x000000AA); TextDrawTextSize(crediti1, 450, 300); TextDrawShowForPlayer(playerid,crediti1); return 1; } forward selezioneteam(playerid,classid); public selezioneteam(playerid,classid) { if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) { TextDrawDestroy(selezionel); TextDrawDestroy(selezioneb); SetPlayerPos(playerid, 2495.3, -1690, 14.8); SetPlayerFacingAngle(playerid,0.003); SetPlayerCameraPos(playerid, 2495.2, -1684.7, 13.5); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2495.3, -1690, 14.8); SetPlayerTeam(playerid,GROVE_TEAM); selezioneg = TextDrawCreate(190, 330, " Grove."); TextDrawFont(selezioneg, 3); TextDrawLetterSize(selezioneg, 0.8, 1.5); TextDrawColor(selezioneg, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneg, true); TextDrawUseBox(selezioneg, true); TextDrawBoxColor(selezioneg, 0x008800AA); TextDrawTextSize(selezioneg, 450, 400); selezioneweapg = TextDrawCreate(190, 348, " Deagle Shotgun Chainsaw Silencer MP5 Golf 9mm AK47 Bat"); TextDrawFont(selezioneweapg, 3); TextDrawLetterSize(selezioneweapg, 0.5, 1.5); TextDrawColor(selezioneweapg, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneweapg, true); TextDrawUseBox(selezioneweapg, true); TextDrawBoxColor(selezioneweapg, 0x000000AA); TextDrawTextSize(selezioneweapg, 450, 400); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapg); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneg); return 1; } else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) { TextDrawDestroy(selezioneg); TextDrawDestroy(selezionev); SetPlayerPos(playerid, 2166.8, -1672.1, 15.1); SetPlayerFacingAngle(playerid,226.001); SetPlayerCameraPos(playerid, 2171.8, -1677.4, 15.1); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2166.8, -1672.1, 15.1); SetPlayerTeam(playerid,BALLAS_TEAM); selezioneb = TextDrawCreate(190, 330, " Ballas."); TextDrawFont(selezioneb, 3); TextDrawLetterSize(selezioneb, 0.8, 1.5); TextDrawColor(selezioneb, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneb, true); TextDrawUseBox(selezioneb, true); TextDrawBoxColor(selezioneb, 0x800080AA); TextDrawTextSize(selezioneb, 450, 400); selezioneweapb = TextDrawCreate(190, 348, " Deagle Shotgun Chainsaw Silencer MP5 Golf 9mm AK47 Bat"); TextDrawFont(selezioneweapb, 3); TextDrawLetterSize(selezioneweapb, 0.5, 1.5); TextDrawColor(selezioneweapb, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneweapb, true); TextDrawUseBox(selezioneweapb, true); TextDrawBoxColor(selezioneweapb, 0x000000AA); TextDrawTextSize(selezioneweapb, 450, 400); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapb); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneb); return 1; } else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == 8) { TextDrawDestroy(selezioneb); TextDrawDestroy(selezionel); SetPlayerPos(playerid, 2288.2, -1104.4, 38.7); SetPlayerFacingAngle(playerid,170.002); SetPlayerCameraPos(playerid, 2287.3, -1109.3, 38); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2288.2, -1104.4, 38.7); SetPlayerTeam(playerid,VAGOS_TEAM); selezionev = TextDrawCreate(190, 330, " Vagos."); TextDrawFont(selezionev, 3); TextDrawLetterSize(selezionev, 0.8, 1.5); TextDrawColor(selezionev, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezionev, true); TextDrawUseBox(selezionev, true); TextDrawBoxColor(selezionev, 0xFFFF00AA); TextDrawTextSize(selezionev, 450, 400); selezioneweapv = TextDrawCreate(190, 348, " Deagle Shotgun Chainsaw Silencer MP5 Golf 9mm AK47 Bat"); TextDrawFont(selezioneweapv, 3); TextDrawLetterSize(selezioneweapv, 0.5, 1.5); TextDrawColor(selezioneweapv, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneweapv, true); TextDrawUseBox(selezioneweapv, true); TextDrawBoxColor(selezioneweapv, 0x000000AA); TextDrawTextSize(selezioneweapv, 450, 400); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapv); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezionev); return 1; } else { if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11) { TextDrawDestroy(selezionev); TextDrawDestroy(selezioneg); SetPlayerPos(playerid, 1674.1, -2122.1, 14.1); SetPlayerFacingAngle(playerid,316.002); SetPlayerCameraPos(playerid, 1676.8, -2119.2, 13.5); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1674.1, -2122.1, 14.1); SetPlayerTeam(playerid,LOCOTES_TEAM); selezionel = TextDrawCreate(190, 330, " Locotes."); TextDrawFont(selezionel, 3); TextDrawLetterSize(selezionel, 0.8, 1.5); TextDrawColor(selezionel, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezionel, true); TextDrawUseBox(selezionel, true); TextDrawBoxColor(selezionel, 0x00FFFFAA); TextDrawTextSize(selezionel, 450, 400); selezioneweapl = TextDrawCreate(190, 348, " Deagle Shotgun Chainsaw Silencer MP5 Golf 9mm AK47 Bat"); TextDrawFont(selezioneweapl, 3); TextDrawLetterSize(selezioneweapl, 0.5, 1.5); TextDrawColor(selezioneweapl, 0xFFFFFFFF); TextDrawSetProportional(selezioneweapl, true); TextDrawUseBox(selezioneweapl, true); TextDrawBoxColor(selezioneweapl, 0x000000AA); TextDrawTextSize(selezioneweapl, 450, 400); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezioneweapl); TextDrawShowForPlayer(playerid,selezionel); return 1; } } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { selezioneteam(playerid,classid); creditilog(playerid); crediti1log(playerid); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawDestroy(crediti); TextDrawDestroy(crediti1); TextDrawDestroy(selezioneg); TextDrawDestroy(selezioneb); TextDrawDestroy(selezionev); TextDrawDestroy(selezionel); TextDrawDestroy(selezioneweapg); TextDrawDestroy(selezioneweapb); TextDrawDestroy(selezioneweapv); TextDrawDestroy(selezioneweapl); return 1; }
Someone can help me?!
Thanks