10.12.2013, 09:29
Dag! Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
Ik ben bezig met een project voor mijn studie. Een website. Het is compleet geprogrammeerd in MySQL, jQuery, CSS, PHP en HTML. Ik kan nieuws artikelen plaatsen zoals het moet, maar als iets extra's wil ik like buttons toevoegen om de page te liken, met OG Tags. Maar hoe gaat dit in zijn werk?
Ik heb momenteel een like button, die de pagina liked. Maar helaas klopt het plaatje niet (van de ******** pop-up zodra je op like klikt), de description en title niet. Ik heb gelezen dat dit met meta OG tags kan. Maar dat werkt ook niet voor mij! Hierbij laat ik de code zien die de button doet verschijnen:
In de head tags (image heb ik even weg gelaten)
In de body, helemaal bovenin:
Op het plekje waar de like button moet verschijnen:
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een project voor mijn studie. Een website. Het is compleet geprogrammeerd in MySQL, jQuery, CSS, PHP en HTML. Ik kan nieuws artikelen plaatsen zoals het moet, maar als iets extra's wil ik like buttons toevoegen om de page te liken, met OG Tags. Maar hoe gaat dit in zijn werk?
Ik heb momenteel een like button, die de pagina liked. Maar helaas klopt het plaatje niet (van de ******** pop-up zodra je op like klikt), de description en title niet. Ik heb gelezen dat dit met meta OG tags kan. Maar dat werkt ook niet voor mij! Hierbij laat ik de code zien die de button doet verschijnen:
In de head tags (image heb ik even weg gelaten)
PHP Code:
<meta property="og:title" content="Hello" />
<meta property="og:type" content="article" />
<meta property="og:description" content="Hello!" />
PHP Code:
<div id="fb-root"></div>
<script>
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "//connect.********.net/en_US/all.js#xfbml=1";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', '********-jssdk'));
</script>
PHP Code:
$actual_link = "http://$_SERVER[HTTP_HOST]$_SERVER[REQUEST_URI]";
echo '<div style="text-align: right;"><div style="z-index:0;" class="fb-like" data-href="' .$actual_link. '" data-layout="button_count" data-action="like" data-show-faces="false" data-share="false"></div></div>';