Nieuw Roleplay Type Ingedachten
#1

Nou, ik zat gisteravond te denken over een roleplay en zelf vind ik het een beetje saai worden.

Daarom zat ik zo te denken om iets anders te ontwikkelen, niet zoiets als Prison Roleplay.. Maar ik dacht namelijk aan een soort van Pirate Roleplay.

Er zijn geen voertuigen, er zijn vele custom mapped eilanden en piratenschepen die als een soort van lift werken en je kan ook je eigen boot kopen maar dat moet je veel geld hebben.

Er zijn natuurlijk wel wapens, een Rifle een Mes een Schep een Deagle een Katana Daarmee wil ik duidelijk maken dat er dat soort wapens waren in die tijden.

Er zijn vele custom mapped eilanden en natuurlijk vele unieke jobs O.A, Dekschrobber of Schepenbouwer in een RP Faction.

Alles wat jij je er maar mee kan bedenken met natuurlijk ook custom mapped steden en businesses en houses.
Ik had ik gedachten om zoveel hout te gebruiken, maar soms ook steen.

Op de schepen kan jij je eigen kopen en misschien wel een custom dat je er wel een kan besturen.

Dat je mensen kan aannemen die op de schepen kunnen werken en met een kapitein.

Maar dan had ik in gedachten om het Heavy Roleplay te maken, met natuurlijk een Leger. een Mayor, in mijn ogen kan er juist veel meer in dit soort roleplay dan normale roleplay.

Wat vinden jullie van mijn idee?
Reply
#2

Leuk idee maar ik denk niet dat het wat word, teveel roleplay servers en ook al heb je een uniek idee, je word er niet voor beloond
Reply
#3

Nouja, het is altijd het proberen waard. Mensen zijn op zoek naar een nieuwe type roleplay, kijk naar de prison roleplay. Die pakten ook erg goed uit, nu wat minder.. maar er is wel iets van gekomen. Je kan het altijd proberen, als je het niet probeert weet je ook niet hoe het loopt.
Reply
#4

Hoe wou je die schepen gaan maken? Dat is echt bijna onmogelijk.
Reply
#5

DoubleOG;2652330 Wrote:Hoe wou je die schepen gaan maken? Dat is echt bijna onmogelijk.

Bijna, deze kerel heeft het al gedaan: [URL="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U8XNrxw7ejw"]click.[/URL]

Anyway, het lijkt me een leuk en vernieuwend idee. (ookal is het al eens gedaan)
Wel moet je er mee rekening houden dat het waarschijnlijk een ZEER langdurig en zwaar project word.
Bij dit soort projecten begin je helemaal met niks, je hebt zelfs geen San Andreas meer om jezelf op te baseren.
Je hebt hiervoor ook een groot team nodig met veel professionele mappers en scripters. Bereid jezelf voor op het doen van veel vooronderzoek naar bijvoorbeeld passende objecten, animaties, skins en andere middelen.

Ik wil je niet bang maken en heb zoiets zelf nog nooit gedaan, maar ik hoop dat je wel weet waar je aan begint.
Reply
#6

DoubleOG;2652330 Wrote:Hoe wou je die schepen gaan maken? Dat is echt bijna onmogelijk.

Niet onmogelijk, slechts moeilijk
Reply
#7

Dat lijkt me wel vet zo'n server met piraten schepen en vechten (Deahtmatch) En dan dat je je eigen pirate 'club' kan beginnen en mensen kan recruiten in je piraten club en de club krijgt dan de houten schip en als je iemands schip kapot maakt krijg de 'club' geld en met dat geld als je 'club' genoeg hebt kan je je boot upgraden ofzo bijvoobeeld je boot sterker maken dat die moeilijker kapot gaat kost dan 1miljoen.
Reply
#8

Ben ik al soort mee bezig.
Check mn siggie.
Oh en begin er niet aan tenzij je een goede scripter bent, want het is vrij moeilijk en kost veel tijd.
Reply
#9

Netjes!
Reply
#10

Oh, ik zat even te slapen. Haha, sorry.

EDIT: 200 posts, fuck yeah!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)