03.07.2011, 11:16
Hello!
I tried to connect automatically according to Efe, but now even if IPI is not true.
It automatically connects the player.
Here's the code of OnPlayerConnect:
Thanks in advance helpers.
I tried to connect automatically according to Efe, but now even if IPI is not true.
It automatically connects the player.
Here's the code of OnPlayerConnect:
pawn Код:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Player[playerid][Logged] = false;
format(String,256,"SELECT * FROM `Users` WHERE `Nick`='%s'",GetName(playerid));
mysql_query(String);
mysql_store_result();
if(!mysql_num_rows())
{
ShowPlayerDialog(playerid,Reg_Dialog,DIALOG_STYLE_INPUT,"QuicK DeathMatch - Register","!Quick DeathMatch ברוכים הבאים לקהילת\n.לפי הרישומים שלנו, המשתמש שלך אינו קיים\nעל מנת להנות ולשחק בשרתינו\n:הקש את סיסמת ההתחברות שתשמש אותך בכניסה לשרת","הרשמה","");
}
else
{
format(String,256,"SELECT * FROM `Users` WHERE `Nick`='%s' AND `IPLogged'=true AND `IP`='%s'",GetName(playerid),GetIP(playerid));
mysql_query(String);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows())
{
SendClientMessage(playerid,c_green,".שלך IPברוך השב ! חוברת אוטומטית לפי כתובת ה");
Player[playerid][Logged] = true;
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
format(String,256,"SELECT * FROM `Users` WHERE `Nick`='%s' AND `SeeLogins`=true",GetName(i));
mysql_query(String);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() && i != playerid)
{
format(String,256,"{99FFCC}*** {3399CC}%s {99FFCC}Has join to server. (#%03i)",GetName(playerid),playerid);
SendClientMessage(i,c_grey,String);
}
}
}
else
{
Player[playerid][Errors] = 0;
ShowPlayerDialog(playerid,Log_Dialog,DIALOG_STYLE_INPUT,"QuicK DeathMatch - Login","!Quick DeathMatch ברוכים הבאים לקהילת\n.לפי הרישומים שלנו, המשתמש שלך כבר קיים\nעל מנת להנות ולשחק בשרתינו\n:הקש את הסיסמה שאיתה נרשמת לשרת","התחבר","");
}
}
return true;
}