HELP : Which is the problem with this command??
#1

Which is the problem with this command??
Код:
 if(strcmp(cmd, "/contratarlider", true) == 0)
	{
	  if(IsPlayerConnected(playerid))
	  {
	  if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 7)
	  {
	  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, " Vocк nгo й prefeito de nenhuma cidade");
	  return;
	  }
	  if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pCidade] == 1)
	  {
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			if(!strlen(tmp))
			{
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "USE: /contratarlider [playerid/PartOfName] [Numeros abaixo]");
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "1-LSDP, 2-FBI, 4-Paramedico, 5-Ballas, 6-Los Vagos, 9-Repуrter, 10-Taxista, 11-Groove, 12-Aztecas");
				return 1;
			}
			new jogador;
			new level;
			jogador = ReturnUser(tmp);
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			level = strval(tmp);
			if(level == 1 || level==2 || level==4 || level==5||level==6 ||level == 9 ||level==10 ||level==11 || level == 12)
			{
			  if(IsPlayerConnected(jogador))
			  {
			    if(jogador != INVALID_PLAYER_ID)
			    {
			      if(PlayerInfo[jogador][pMember] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pLeader] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pRank] == 6 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(level == 1)
			      {
						GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 288; //Policia
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
						else if(level == 2)
						{
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 286; //FBI
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==4)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 70; //Bombeiro/Ambulance
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==5)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 102;//Ballas
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==6)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 102;//LSA
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==9)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 228; //Reporters
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==10)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 61; //Compania de Taxi
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==11)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 270; //Groove
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==12)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 1;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 174; //Aztecas Gang
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
					}
				}
		}
		else
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, " Vocк deve escolher de acordo com a numeraзгo!");
		return 1;
		}
		return 1;
		}
Reply
#2

Continue:_________________________________________ _________________
Код:
 	  if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pCidade] == 2)
	  {
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			if(!strlen(tmp))
			{
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "USE: /contratarlider [playerid/PartOfName] [Numeros abaixo]");
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "2-FBI, 4-Paramedico, 9-Repуrter, 10-Taxista, 14-SFDP,");
				return 1;
			}
			new jogador;
			new level;
			jogador = ReturnUser(tmp);
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			level = strval(tmp);
			if(level==2 || level==4 || level == 9 || level == 10 || level== 14)
			{
			  if(IsPlayerConnected(jogador))
			  {
			    if(jogador != INVALID_PLAYER_ID)
			    {
			      if(PlayerInfo[jogador][pMember] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pLeader] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pRank] == 6 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(level == 2)
			      {
						GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 2;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 286; //FBI
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==4)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 2;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 70; //Bombeiro/Ambulance
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==9)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 2;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 228; //Reporters
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==10)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 2;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 61; //Compania de Taxi
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==14)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 2;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 288; //SFDP Gang
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
					}
				}
		}
		else
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, " Vocк deve escolher de acordo com a numeraзгo!");
		}
		return 1;
		}
    if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pCidade] == 3)
	  {
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			if(!strlen(tmp))
			{
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "USE: /contratarlider [playerid/PartOfName] [Numeros abaixo]");
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "2-FBI, 4-Paramedico, 9-Repуrter, 10-Taxista, 15-LVDP");
				return 1;
			}
			new jogador;
			new level;
			jogador = ReturnUser(tmp);
			tmp = strtok(cmdtext, idx);
			level = strval(tmp);
			if(level==2 || level==4 || level == 9 || level == 10 || level == 15)
			{
			  if(IsPlayerConnected(jogador))
			  {
			    if(jogador != INVALID_PLAYER_ID)
			    {
			      if(PlayerInfo[jogador][pMember] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pLeader] > 0 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
			      if(PlayerInfo[jogador][pRank] == 6 || PlayerInfo[jogador][pFMember] < 255)
			      {
			        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "  Este jogador estб em um grupo jб !");
			        return 1;
			      }
						if(level == 2)
						{
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 3;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 286; //FBI
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==4)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 3;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 70; //Bombeiro/Ambulance
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==9)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 3;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 228; //Reporters
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==10)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 3;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 61; //Compania de Taxi
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
            else if(level==15)
            {
            GetPlayerName(jogador, giveplayer, sizeof(giveplayer));
						GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
						PlayerInfo[jogador][pLeader] = level;
						PlayerInfo[jogador][pMember] = level;
						PlayerInfo[jogador][pRank] = 6;
						PlayerInfo[jogador][pCidade] = 3;
						format(string, sizeof(string), "  Vocк foi promovido a lider pelo prefeito %s", sendername);
						SendClientMessage(jogador, COLOR_LIGHTBLUE, string);
						format(string, sizeof(string), "  Vocк deu a %s o controle da facзгo de nє %d.", giveplayer,level);
						SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
					  PlayerInfo[jogador][pChar] = 288; //LVDP Gang
					  gTeam[jogador] = 11;
					  PlayerInfo[jogador][pTeam] = 11;
            SetPlayerSkin(jogador, PlayerInfo[jogador][pChar]);
            return 1;
            }
					}
				}
		}
		else
		{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, " Vocк deve escolher de acordo com a numeraзгo!");
		}
		}
		return 1;
		}
		return 1;
	}
The errors are:
Код:
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22541) : warning 209: function "OnPlayerCommandText" should return a value
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22550) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22566) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22571) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22576) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22594) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22612) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22630) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22648) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22666) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22684) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22702) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22720) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22738) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22746) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22748) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22757) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22773) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22778) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22783) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22801) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22819) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22837) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22855) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22873) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22882) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
C:\DOCUME~1\Usuario\Desktop\SERVER~2\GAMEMO~1\SILVER~1.PWN(22891) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase


26 Errors.
Please Help me with this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
#3

well that command is so over long, you've gone and forgoten to close it properly.

and could you say which lines are the ones with the errors on. it would make it much easier to see the problem.
Reply
#4

Here's the explanation for you error:

error 078:
Function uses both “return” and “return <value>”
The function returns both with and without a return value. The
function should be consistent in always returning with a function
result, or in never returning a function result.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)