19.03.2017, 15:23
I have this dialog command in list works that way more when I define if (listitem == 0) my dialog does not work
PHP код:
if (strcmp("/cu2", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(AreaPosto[playerid] == true)
{
ShowPlayerDialog(playerid,GASOLINA,DIALOG_STYLE_LIST,"Posto","Gasolina\nDiesel\nEtanol","Comprar","Sair");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COR_ERRO, "Vocк nгo estб em um posto de combustнvel!");
}
return 1;
}
It works fine so more when I set in if (listitem == 0) I have no answer
PHP код:
if(dialogid == GASOLINA)
{
if(response)
{
new var[128];
new tmp [128], idx, cmd [128];
tmp = strtok(inputtext, idx);
ShowPlayerDialog(playerid,GASOLINA,DIALOG_STYLE_INPUT,"Posto","Gasolina","Comprar","Sair");
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COR_ERRO, "Quantidade de 1 a 100");
return 1;
}
new quantidade;
quantidade = strval(tmp);
if(quantidade > 100 || quantidade < 1) return SendClientMessage(playerid, COR_ERRO, "Quantidade invбlida!");
if(pInfo[playerid][GasG] >= 100) return SendClientMessage(playerid, COR_ERRO, "Seu tanque jб estб completo!");
if(GetPlayerCash(playerid) < quantidade*5) return SendClientMessage(playerid, COR_ERRO, "Vocк nгo tem a quantia necessбria!");
if(pInfo[playerid][GasG]+quantidade <= 100)
{
new preco = quantidade*5;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
new AgoraV = pInfo[playerid][GasG] + quantidade;
pInfo[playerid][GasG] = AgoraV;
sGivePlayerCash(playerid, -preco);
format(gStr, sizeof(gStr), "Abastecendo %d litros de Gasolina...", quantidade);
SendClientMessage(playerid, AZUL_BMO, gStr);
}
else
{
new precofull = 100-pInfo[playerid][GasG];
TogglePlayerControllable(playerid, true);
pInfo[playerid][GasG] = 100;
sGivePlayerCash(playerid, -precofull*5);
format(gStr, sizeof(gStr), "Abastecendo %d litros de Gasolina...", precofull);
SendClientMessage(playerid, AZUL_BMO, gStr);
}
SetTimerEx("Abastecendo", 3000, false, "i", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
return 1;
}
}