new Float:bki[MAX_PLAYERS];
new Float:boymetre[MAX_PLAYERS];
new Float:boycarpimi[MAX_PLAYERS];
boymetre[playerid] = pInfo[playerid][Boy] / 100;
boycarpimi[playerid] = boymetre[playerid] * boymetre[playerid];
bki[playerid] = pInfo[playerid][Kilo] / boycarpimi[playerid];
new obezite[MAX_PLAYERS];
if(bki[playerid] < 30.0) // obez degil
obezite[playerid] = 0;
else if(bki[playerid] >= 30.0) // obez
obezite[playerid] = 1;
stock SkinAlgoritma(playerid)
{
new Float:bki[MAX_PLAYERS];
new Float:boymetre[MAX_PLAYERS];
new Float:boycarpimi[MAX_PLAYERS];
boymetre[playerid] = pInfo[playerid][Boy] / 100;
boycarpimi[playerid] = boymetre[playerid] * boymetre[playerid];
bki[playerid] = pInfo[playerid][Kilo] / boycarpimi[playerid];
new obezite[MAX_PLAYERS];
if(bki[playerid] < 30.0) // obez degil
obezite[playerid] = 0;
if(bki[playerid] >= 30.0) // obez
obezite[playerid] = 0;
if(obezite[playerid] = 0) // oyuncu obez degilse
{
if(pInfo[playerid][Cinsiyet] == 0) // oyuncu erkekse
{
if(pInfo[playerid][TenRengi] == 0) // oyuncu beyazsa
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 23);
else // oyuncu yasliysa
SetPlayerSkin(playerid, 235);
}
else if(pInfo[playerid][TenRengi] == 1) // oyuncu siyahiyse
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 7);
else
SetPlayerSkin(playerid, 6);
}
}
else if(pInfo[playerid][Cinsiyet] == 1) // oyuncu bayansa
{
if(pInfo[playerid][TenRengi] == 0) // oyuncu beyazsa
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 93);
else // oyuncu yasliysa
SetPlayerSkin(playerid, 224);
}
else if(pInfo[playerid][TenRengi] == 1) // oyuncu siyahiyse
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 190);
else
SetPlayerSkin(playerid, 76);
}
}
}
if(obezite[playerid] == 1) // oyuncu obezse
{
if(pInfo[playerid][Cinsiyet] == 0) // oyuncu erkekse
{
if(pInfo[playerid][TenRengi] == 0) // oyuncu beyazsa
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 242);
else // oyuncu yasliysa
SetPlayerSkin(playerid, 258);
}
else if(pInfo[playerid][TenRengi] == 1) // oyuncu siyahiyse
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 5);
else
SetPlayerSkin(playerid, 220);
}
}
else if(pInfo[playerid][Cinsiyet] == 1) // oyuncu bayansa
{
if(pInfo[playerid][TenRengi] == 0) // oyuncu beyazsa
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 151);
else // oyuncu yasliysa
SetPlayerSkin(playerid, 39);
}
else if(pInfo[playerid][TenRengi] == 1) // oyuncu siyahiyse
{
if(pInfo[playerid][Yas] < 50) // oyuncu genзse
SetPlayerSkin(playerid, 219);
else
SetPlayerSkin(playerid, 10);
}
}
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DOGRULAMA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{0174DF}[T-RP]: {FFFFFF}Dogrulama", "{FFFFFF}Olusturdugunuz karakterle devam etmek istiyor musunuz?\nUnutmayin; istediginiz zaman karakterinizin goruntusunu degistirebilirsiniz, bu sadece gecici bir karakter!","Devam","Geri Don");
printf("%d",obezite[playerid]);
return 1;
}
new obezite[MAX_PLAYERS];
if(bki[playerid] < 30.0) // obez degil obezite[playerid] = 0; if(bki[playerid] >= 30.0) // obez obezite[playerid] = 1; if(obezite[playerid] = 0) // should be == {
PHP код:
|
In the code you are setting it as 0 on both cases(as I see in the last code posted) also you are using assignment operator instead of == in the coming if check. so ultimately it will be zero
|