if(PlayerInfo[i][pSave] > 0) { if(PlayerInfo[i][pSave] > 0) { PlayerInfo[i][pSave]--; } if(PlayerInfo[i][pSave] <= 0) { new playerid; PlayerInfo[i][pSave] = 60*60; SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: - AUTO SAVE: Цялата статистика за сървъра в момента се ЗАПАМЕТЯВА АВТОМАТИЧНО!"); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: В момента всичко за акаунтите/къщите/бизнесите се запаметява!"); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: Докато всичко се запаметява сървъра ще изглежда че все едно не работи!"); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: Няма да можете да правите нищо в сървъра, но това е само докато нещата се запаметят!"); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: Моля,изчакайте докато всичко се запамети!"); SaveAccounts(); for(new h; h<MAX_HOUSES; h++) { SavePlayerHouse(h); } SendClientMessageToAll(COLOR_RED, "SERVER: Всичко се запамети успешно, благодарим за вашето търпение!"); } |