enum yarisBilgileri { count, yarisIsmi[32], yarisAraci, Float:CPx[MAX_CP], Float:CPy[MAX_CP], Float:CPz[MAX_CP], Float:PosX[MAX_CP], Float:PosY[MAX_CP], Float:PosZ[MAX_CP], Float:PosA[MAX_CP], SpawnSayisi, CPSayisi, yarisParasi, yarisSkoru, } new yarisIslem[MAX_YARIS][yarisBilgileri]; new CPArttir[MAX_PLAYERS]; new CPArttirx[MAX_PLAYERS]; forward OyunculariBekle(); public OyunculariBekle() { foreach(new i: Player) { new str[128]; if(Sure == 0) { KillTimer(YarisTimeri); Sure = 30+1; if(GetPVarInt(i,"Yaristayim") == 1) { //The problem here yarisIslem[yarisIDcek][count] = SetPlayerRaceCheckpoint(i,0,yarisIslem[yarisIDcek][CPx][CPArttir[i]],yarisIslem[yarisIDcek][CPy][CPArttir[i]],yarisIslem[yarisIDcek][CPz][CPArttir[i]],yarisIslem[yarisIDcek][CPx][CPArttirx[i]],yarisIslem[yarisIDcek][CPy][CPArttirx[i]],yarisIslem[yarisIDcek][CPz][CPArttirx[i]],5.0); // TogglePlayerControllable(i,1); format(str,sizeof(str),"~y~~h~Basla !"); GameTextForPlayer(i,str, 1100, 5); } return 1; } Sure--; format(str,sizeof(str),"~y~~h~Yarisin Baslamasina: ~w~~h~%d",Sure); if(GetPVarInt(i,"Yaristayim") == 1) { GameTextForPlayer(i,str, 1100, 5); } } return 1; }
if(GetPVarInt(i,"Yaristayim") == 1) - it is set to 1 for all players?
|
CMD:ykatil(playerid,params[]) { if(yarisDurumu == false) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Şuanda aktif bir yarış yok lьtfen başlamasını bekleyin !"); if(oyuncuTutari == yarisTutari) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Yarışın maksimum kapasitesine ulaşıldı, Diğer yarışı bekleyin !"); if(GetPVarInt(playerid,"Yaristayim") == 1) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Zaten yarıştasınız ?"); oyuncuTutari++; yarisIslem[yarisIDcek][SpawnSayisi]++; SetPVarInt(playerid,"Yaristayim",1); switch(yarisIslem[yarisIDcek][SpawnSayisi]) { case 1..150: { SetPlayerPos(playerid,yarisIslem[yarisIDcek][PosX][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosY][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosZ][oyuncuTutari]); aracVer[playerid] = CreateVehicle(yarisIslem[yarisIDcek][yarisAraci],yarisIslem[yarisIDcek][PosX][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosY][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosZ][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosA][oyuncuTutari],-1,-1,-1); SetVehiclePos(aracVer[playerid],yarisIslem[yarisIDcek][PosX][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosY][oyuncuTutari],yarisIslem[yarisIDcek][PosZ][oyuncuTutari]); SetVehicleZAngle(aracVer[playerid],yarisIslem[yarisIDcek][PosA][oyuncuTutari]); PutPlayerInVehicle(playerid,aracVer[playerid],0); TogglePlayerControllable(playerid,0); } } DisableRemoteVehicleCollisions(playerid, 0); return 1; }