SA-MP Forums Archive
help errors - Printable Version

+- SA-MP Forums Archive (https://sampforum.blast.hk)
+-- Forum: SA-MP Scripting and Plugins (https://sampforum.blast.hk/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Scripting Help (https://sampforum.blast.hk/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: help errors (/showthread.php?tid=603695)



help errors - kevi11 - 26.03.2016

PHP код:
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(76) : error 021symbol already defined"S@@_OnFilterScriptExit"
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(187) : warning 213tag mismatch
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(195) : warning 213tag mismatch
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(207) : warning 213tag mismatch
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(211) : warning 213tag mismatch
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\pawno\include\ActorStreamer.inc(213) : warning 213tag mismatch
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(1538) : error 021symbol already defined"SSCANF_OnFilterScriptInit"
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(11308) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnActorDeath")
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(11310) : error 017undefined symbol "SetActorRespawnTime"
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(11312) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerTargetActor")
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(17642) : error 021symbol already defined"AS_OnFilterScriptExit"
C:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(17699) : error 025: function heading differs from prototype
C
:\Users\Kevin11\Desktop\Server\gamemodes\RCRP.pwn(18260) : warning 203symbol is never used"DOF2_Exit"
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c1997-2006ITB CompuPhase
5 Errors

pls help me to resolve


Re: help errors - Joron - 26.03.2016

Forward:
PHP код:
OnActorDeath
OnPlayerTargetActor 
Ugh just post the code ill fix it for you.


Re: help errors - kevi11 - 26.03.2016

Error (76)
PHP код:
#define     SPRAYTAG_MENU               (9800) 
Error (187)
PHP код:
#define compramunizioni 9991 
Error (195)
PHP код:
#define L_TIMER 60000 // timer prima di rialzarsi: 1 minuto 
Error (207)
PHP код:
new ActorCluckin
Error (211)
PHP код:
#pragma unused ActorCassaEle 
Error (213)
PHP код:
#pragma unused ActorBarman 
Error (153
PHP код:
public OnFilterScriptInit()
{
    print(
"\n--------------------------------------");
    print(
"North Santos City Roleplay ~PrimaGenesi");
    print(
"--------------------------------------\n");
    return 
1;

Error (11308-11310)
PHP код:
public OnActorDeath(actoridkilleridreason)
{
    
SetActorRespawnTime(actorid5000);

Error (17642)
PHP код:
public OnFilterScriptExit()
{
    return 
1;

Error (18260)
PHP код:
stock FindClosestVehicle(playerid)
{
    new
        
Float:xFloat:yFloat:z,
        
closest = -1;

    for(new 
0MAX_VEHICLESa++)
    {
        
GetVehiclePos(axyz);

        if(
!= GetPlayerVehicleID(playerid) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid10.0xyz))
        {
            
closest a;
        }
    }
    if(
closest != -1) return closest;

    return 
INVALID_VEHICLE_ID;




Re: help errors - kevi11 - 26.03.2016

Error (76)
PHP код:
#define     SPRAYTAG_MENU               (9800) 
Error (187)
PHP код:
#define compramunizioni 9991 
Error (195)
PHP код:
#define L_TIMER 60000 // timer prima di rialzarsi: 1 minuto 
Error (207)
PHP код:
new ActorCluckin
Error (211)
PHP код:
#pragma unused ActorCassaEle 
Error (213)
PHP код:
#pragma unused ActorBarman 
Error (153
PHP код:
public OnFilterScriptInit()
{
    print(
"\n--------------------------------------");
    print(
"North Santos City Roleplay ~PrimaGenesi");
    print(
"--------------------------------------\n");
    return 
1;

Error (11308-11310)
PHP код:
public OnActorDeath(actoridkilleridreason)
{
    
SetActorRespawnTime(actorid5000);

Error (17642)
PHP код:
public OnFilterScriptExit()
{
    return 
1;

Error (18260)
PHP код:
stock FindClosestVehicle(playerid)
{
    new
        
Float:xFloat:yFloat:z,
        
closest = -1;
    for(new 
0MAX_VEHICLESa++)
    {
        
GetVehiclePos(axyz);
        if(
!= GetPlayerVehicleID(playerid) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid10.0xyz))
        {
            
closest a;
        }
    }
    if(
closest != -1) return closest;
    return 
INVALID_VEHICLE_ID;