if(VariбvelHora >= 18)
SetWorldTime(24);
else
SetWorldTime(12);
forward ProcessGameTime(); public ProcessGameTime() { new clock[128]; gettime(i_ServerHours, i_ServerMinutes, i_ServerSeconds); SetWorldTime(i_ServerHours + 2); getdate(i_ServerYears, i_ServerMonths, i_ServerDays); new mes[12]; format(clock, sizeof clock, "%02d:%02d", i_ServerHours, i_ServerMinutes, i_ServerSeconds); TextDrawSetString(txtTimeDisp, clock); if(i_ServerMonths == 1) { mes = "Janeiro"; } else if(i_ServerMonths == 2) {mes = "Fevereiro";} else if(i_ServerMonths == 3) {mes = "Marзo";} else if(i_ServerMonths == 4) {mes = "Abril";} else if(i_ServerMonths == 5) {mes = "Maio";} else if(i_ServerMonths == 6) {mes = "Junho";} else if(i_ServerMonths == 7) {mes = "Julho";} else if(i_ServerMonths == ![]() else if(i_ServerMonths == 9) {mes = "Setembro";} else if(i_ServerMonths == 10) {mes = "Outubro";} else if(i_ServerMonths == 11) {mes = "Novembro";} else if(i_ServerMonths == 12) {mes= "Dezembro";} format(clock, sizeof clock, "%02d de %02s de %04d", i_ServerDays, mes, i_ServerYears); TextDrawSetString(txtDateDisp, clock); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)SetPlayerTime(i, i_ServerHours, i_ServerMinutes); } |
forward ProcessGameTime();
public ProcessGameTime()
{
new clock[60], mes[12];
gettime(i_ServerHours, i_ServerMinutes, i_ServerSeconds);
getdate(i_ServerYears, i_ServerMonths, i_ServerDays);
switch(i_ServerMonths)
{
case 1:{mes = "Janeiro";}
case 2: {mes = "Fevereiro";}
case 3: {mes = "Marзo";}
case 4: {mes = "Abril";}
case 5: {mes = "Maio";}
case 6: {mes = "Junho";}
case 7: {mes = "Julho";}
case 8: {mes = "Agosto";}
case 9: {mes = "Setembro";}
case 10: {mes = "Outubro";}
case 11: {mes = "Novembro";}
case 12: {mes = "Dezembro";}
}
format(clock, sizeof clock, "%02d:%02d:%02d", i_ServerHours, i_ServerMinutes, i_ServerSeconds);
TextDrawSetString(txtTimeDisp, clock);
format(clock, sizeof clock, "%02d de %s de %04d", i_ServerDays, mes, i_ServerYears);
TextDrawSetString(txtDateDisp, clock);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
SetPlayerTime(i, i_ServerHours, i_ServerMinutes);
if(i_ServerHours >= 18 || i_ServerHours < 05)
SetWorldTime(24);
else
SetWorldTime(12);
}