Problema /v park IBP -
Sn00Py - 07.06.2014
Deci dau /v park , dupa ce-am spawnat masina si nu reactioneaza cu nimic comanda. Uitati-o aici :
pawn Код:
else if(strcmp(x_vehicle, "park", true) == 0)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Nu esti intr-o masina !");
return 1;
}
new vehi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(vehi <= IBPCARS)
{
return 1;
}
new plname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname));
if(vehi == PlayerInfo[playerid][pCarKey] || (strcmp(plname, VehicleInfo[vehi][vOwner], true) == 0))
{
if(PlayerToPoint(5.0, playerid, VehicleInfo[vehi][vX], VehicleInfo[vehi][vY], VehicleInfo[vehi][vZ]))
{
if(VehicleInfo[vehi][vNeon] != 0)
{
DestroyObject(VehicleInfo[vehi][vNeon2]);
DestroyObject(VehicleInfo[vehi][vNeon]);
VehicleInfo[vehi][vNeon2] = 0;
VehicleInfo[vehi][vNeon] = 0;
}
SaveVehicles(playerid, vehi);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Masina ta a fost parcata.");
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
PlayerInfo[playerid][pRadioHandle] = -1;
vRadio[GetPlayerVehicleID(playerid)][vVolume] = -1;
PlayerInfo[playerid][pCarKey] = 0;
VehicleInfo[vehi][vOwned] = 0;
DestroyVehicle(vehi);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Nu esti la locul de parcare!");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Locul de parcare ti-a fost aratat pe harta.");
SetPlayerCheckpoint(playerid, VehicleInfo[PlayerInfo[playerid][pCarKey]][vX], VehicleInfo[PlayerInfo[playerid][pCarKey]][vY], VehicleInfo[PlayerInfo[playerid][pCarKey]][vZ], 5.0);
VCP[playerid] = 1;
ActiveCP[playerid] = 1;
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Aceasta nu este masina ta !");
return 1;
}
}
Tin sa va anunt, ca atunci cand dau /v park dinafara masinii , imi spune ca nu sunt in masina. Dar , atunci cand sunt in ea numai zice nimic, nu o despawneaza.
Re: Problema /v park IBP -
DiGiTaL_AnGeL - 07.06.2014
Cat e definit IBPCARS? Si incearca un debug, vezi pana unde merge comanda.
Re: Problema /v park IBP -
jamal1992 - 08.06.2014
"
PlayerInfo[playerid][pCarKey] = 0;
VehicleInfo[vehi][vOwned] = 0;
DestroyVehicle(vehi);
TogglePlayerControllable(playerid, 1); "
Nu inteleg dc systemul tau de masini personale iti seteaza cheia pe 0, cumparatorul pe 0 si o distruge masina asta cand folosesti park ca sa o parchezi.
De aici iti Lipseste CreateVehicle, AddStaticVehicle sau AddstaticVehiccleEx.
Exemple:
CreateVehicle(model,pozitie x, pozitie y, pozitie z,id culoare 1, id culoare2);
AddStaticVehicle(model,pozitie x, pozitie y, pozitie z,id culoare 1, id culoare2);
AddStaticVehicleEx(model,pozitie x, pozitie y, pozitie z,id culoare 1, id culoare2,timp de respawnare);
Inlocuiesti model, pozitiiile x,y si z, culorile 1 si 2 cu functiile tale cum le ai definite.
Spune-mi cum ai definita enumeratia, trebuie sa fie ceva gen CarInfo sau cInfo majoritatea asa pun

)))
Re: Problema /v park IBP -
Sn00Py - 08.06.2014
Pentru ca , sistemul meu de masini personale imi despawneaza masina. Daca ai fi jucat pe Ro-Rp ai fii stiut.
Cand dai /v park , o despawneaza, adica o distruge de tot si poti spawna o alta masina dintre cele pe care le ai la /v list. Iar atunci , cand dai /v get (dupa ce-ai dat /v park) ti-o da la locul de spawn al masinii.
Re: Problema /v park IBP -
Sn00Py - 11.06.2014
UP ! Ma ajuta cineva ?
Re: Problema /v park IBP -
DiGiTaL_AnGeL - 11.06.2014
Quote:
Originally Posted by DiGiTaL_AnGeL
Cum e definit IBPCARS? Si incearca un debug, vezi pana unde merge comanda.
|
....
Re: Problema /v park IBP -
Sn00Py - 27.06.2014
Am rezolvat singur
Re: Problema /v park IBP -
jamal1992 - 28.06.2014
Spune si cum ai rezolvat ca sa stie si ceilalti care vor mai intalni problema ta.