case DIALOG_LOGIN:
{
if (!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
new hashpass[129];
WP_Hash(hashpass,sizeof(hashpass),inputtext);
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,3,"Une erreur est survenue","Vous n'avez rien saisie.\nTaper votre mot de passe ci-dessous pour vous connecter.","Se connecter","Quitter");
if(strcmp(hashpass,JoueurInfo[playerid][jMDP],true))
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SUCCESS_2,0,"Connection rйussi !","Vous avez йtй correctement connectй au serveur.\nVous pouvez maintenant jouer. Bonne chance !","Jouer !","");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,3,"Une erreur est survenue","Vous avez taper un mauvais mot de passe.\nTaper votre mot de passe ci-dessous pour vous connecter.","Se connecter","Quitter");
return 1;
}
}
}
|
if(strcmp(hashpass,JoueurInfo[playerid][jMDP],true)) |
if(strcmp(hashpass,JoueurInfo[playerid][jMDP],true))
if(!strcmp(hashpass,JoueurInfo[playerid][jMDP]))
|
strcmp returns 1 if both strings are not equal, and even not speaking your language I can notice you're passing that to the success part of the login. Check if it's false if you want to check if two strings are equal.
|
if(!strcmp(hashpass,JoueurInfo[playerid][jMDP]))
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), "LoadUser_%s", .bExtra = true, .extra = playerid);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SUCCESS_2,0,"Connection rйussi !","Vous avez йtй correctement connectй au serveur.\nVous pouvez maintenant jouer. Bonne chance !","Jouer !","");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,3,"Une erreur est survenue","Vous avez taper un mauvais mot de passe.\nTaper votre mot de passe ci-dessous pour vous connecter.","Se connecter","Quitter");
return 1;
}
#define PATH "LSGW/Comptes/%s.ini"