public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(serverlokacija, sizeof(serverlokacija), ".../Igraci/%s.ini", name);
if(!fexist(serverlokacija))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, "Register", "Dobrodosao na Red Wood RolePlay\n\nNalog: Nepostoji\n\nUpisite vas password za registrovanje.", "Ok","Odustani");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "Dobrodosao na Red Wood RolePlay\n\nNalog: Postoji\n\nUpisite vas password za logovanje.", "Ok","Odustani");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
format(serverlokacija, sizeof(serverlokacija), "\\Igraci\\%s.ini", ime(playerid));
dini_Create(serverlokacija);
dini_Set(serverlokacija, "Lozinka", inputtext);
dini_IntSet(serverlokacija, "Level", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(serverlokacija, "Novac", GetPlayerMoney(playerid));
new poruka[128];
format(poruka, sizeof(poruka), "[Info] Uspesno ste se registrovali sa nalogom %s i lozinkom %s.", ime(playerid), inputtext);
SCM(playerid, -1, poruka);
InfoIgraca[playerid][Logovan]++;
}
return 1;
}
enum StatsIgraca {
Lozinka,
Level,
Novac,
Logovan
}
new InfoIgraca[MAX_PLAYERS][StatsIgraca];
// add after all your includes #if define DIALOG_REGISTER 7398 #if define DIALOG_LOGIN 7399 |
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new
file_path[35];
GetPlayerName(playerid, file_path, MAX_PLAYER_NAME);
format(file_path, sizeof (file_path), "\\Igraci\\%s.ini", file_path);
if( !fexist(file_path)) ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, "Register", "Dobrodosao na Red Wood RolePlay\n\nNalog: Nepostoji\n\nUpisite vas password za registrovanje.", "Ok","Odustani");
else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "Dobrodosao na Red Wood RolePlay\n\nNalog: Postoji\n\nUpisite vas password za logovanje.", "Ok","Odustani");
return 1;
}