case 17: { if(response) ShowPlayerDialog(playerid, 16, DIALOG_STYLE_INPUT, "Cena domu", "Wprowadź cenę domu:", ">>", ""); //this is because the layout of my buttons for this dialog is "<<" and "Finish". else { new opis[96]; format(opis, sizeof(opis), "%s", inputtext); SetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis); CreateHouse(playerid); } }
CreateHouse(playerid) { new plik[24], opis[96], info[256]; format(plik, sizeof(plik), "settings.ini"); dini_IntSet(plik, "Domy", DomCount + 1); DomCount = dini_Int(plik, "Domy"); format(plik, sizeof(plik), "Domy/Dom%d.ini", DomCount); dini_Create(plik); dini_IntSet(plik, "ID", DomCount); dini_IntSet(plik, "Owned", 0); dini_Set(plik, "Wlasciciel", "Nikt"); dini_FloatSet(plik, "WejscieX", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieX")); dini_FloatSet(plik, "WejscieY", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieY")); dini_FloatSet(plik, "WejscieZ", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieZ")); dini_FloatSet(plik, "WyjscieX", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieX")); dini_FloatSet(plik, "WyjscieY", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieY")); dini_FloatSet(plik, "WyjscieZ", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieZ")); dini_IntSet(plik, "Interior", GetPVarInt(playerid, "DomInterior")); dini_IntSet(plik, "Locked", 1); dini_IntSet(plik, "Cena", GetPVarInt(playerid, "DomCena")); GetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis, strlen(opis)); // <--------------------- dini_Set(plik, "Opis", opis); dini_IntSet(plik, "Sejf", 10); dini_IntSet(plik, "Marihuana", 0); dini_IntSet(plik, "Kokaina", 0); dini_IntSet(plik, "Bron1", 0); dini_IntSet(plik, "Bron2", 0); dini_IntSet(plik, "Bron3", 0); dini_IntSet(plik, "VirtualWorld", dini_Int(plik, "ID")); format(info, sizeof(info), "Dom nr. %d\nOpis: %s\nCena: $%d\nWpisz /kupdom żeby zakupić!", DomCount, dini_Get(plik, "Opis"), dini_Int(plik, "Cena")); CreateDynamicPickup(1273, 1, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ")); CreateDynamicPickup(1274, 1, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ")); DomInfo[DomCount] = Create3DTextLabel(info, COLOR_DARKGREEN, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ"), 50, 0, 0); printf("[SYSTEM] Dom %d zostal stworzony przez %s!", DomCount, PlayerName(playerid)); SendClientMessage(playerid, ZIELONY, "KOMENDA: Dom został pomyślnie stworzony!"); DeletePVar(playerid, "DomWejscieX"); DeletePVar(playerid, "DomWejscieY"); DeletePVar(playerid, "DomWejscieZ"); DeletePVar(playerid, "DomWyjscieX"); DeletePVar(playerid, "DomWyjscieY"); DeletePVar(playerid, "DomWyjscieZ"); DeletePVar(playerid, "DomInterior"); DeletePVar(playerid, "DomCena"); DeletePVar(playerid, "DomOpis"); return 1; }
GetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis, strlen(opis)); // <---------------------
GetPVarString( playerid, "HouseDesc", opis, sizeof opis );
Try to change this
pawn Код:
pawn Код:
|