case 17:
{
if(response) ShowPlayerDialog(playerid, 16, DIALOG_STYLE_INPUT, "Cena domu", "Wprowadź cenę domu:", ">>", ""); //this is because the layout of my buttons for this dialog is "<<" and "Finish".
else
{
new opis[96];
format(opis, sizeof(opis), "%s", inputtext);
SetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis);
CreateHouse(playerid);
}
}
CreateHouse(playerid)
{
new plik[24], opis[96], info[256];
format(plik, sizeof(plik), "settings.ini");
dini_IntSet(plik, "Domy", DomCount + 1);
DomCount = dini_Int(plik, "Domy");
format(plik, sizeof(plik), "Domy/Dom%d.ini", DomCount);
dini_Create(plik);
dini_IntSet(plik, "ID", DomCount);
dini_IntSet(plik, "Owned", 0);
dini_Set(plik, "Wlasciciel", "Nikt");
dini_FloatSet(plik, "WejscieX", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieX"));
dini_FloatSet(plik, "WejscieY", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieY"));
dini_FloatSet(plik, "WejscieZ", GetPVarFloat(playerid, "DomWejscieZ"));
dini_FloatSet(plik, "WyjscieX", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieX"));
dini_FloatSet(plik, "WyjscieY", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieY"));
dini_FloatSet(plik, "WyjscieZ", GetPVarFloat(playerid, "DomWyjscieZ"));
dini_IntSet(plik, "Interior", GetPVarInt(playerid, "DomInterior"));
dini_IntSet(plik, "Locked", 1);
dini_IntSet(plik, "Cena", GetPVarInt(playerid, "DomCena"));
GetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis, strlen(opis)); // <---------------------
dini_Set(plik, "Opis", opis);
dini_IntSet(plik, "Sejf", 10);
dini_IntSet(plik, "Marihuana", 0);
dini_IntSet(plik, "Kokaina", 0);
dini_IntSet(plik, "Bron1", 0);
dini_IntSet(plik, "Bron2", 0);
dini_IntSet(plik, "Bron3", 0);
dini_IntSet(plik, "VirtualWorld", dini_Int(plik, "ID"));
format(info, sizeof(info), "Dom nr. %d\nOpis: %s\nCena: $%d\nWpisz /kupdom żeby zakupić!", DomCount, dini_Get(plik, "Opis"), dini_Int(plik, "Cena"));
CreateDynamicPickup(1273, 1, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ"));
CreateDynamicPickup(1274, 1, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ"));
DomInfo[DomCount] = Create3DTextLabel(info, COLOR_DARKGREEN, dini_Float(plik, "WejscieX"), dini_Float(plik, "WejscieY"), dini_Float(plik, "WejscieZ"), 50, 0, 0);
printf("[SYSTEM] Dom %d zostal stworzony przez %s!", DomCount, PlayerName(playerid));
SendClientMessage(playerid, ZIELONY, "KOMENDA: Dom został pomyślnie stworzony!");
DeletePVar(playerid, "DomWejscieX"); DeletePVar(playerid, "DomWejscieY"); DeletePVar(playerid, "DomWejscieZ");
DeletePVar(playerid, "DomWyjscieX"); DeletePVar(playerid, "DomWyjscieY"); DeletePVar(playerid, "DomWyjscieZ");
DeletePVar(playerid, "DomInterior");
DeletePVar(playerid, "DomCena");
DeletePVar(playerid, "DomOpis");
return 1;
}
GetPVarString(playerid, "HouseDesc", opis, strlen(opis)); // <---------------------
GetPVarString( playerid, "HouseDesc", opis, sizeof opis );
|
Try to change this
pawn Код:
pawn Код:
|