...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 017: undefined symbol "gSettings" ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 017: undefined symbol "POCKET_MONEY" ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 029: invalid expression, assumed zero ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
gSettings[POCKET_MONEY] = dini_Int(SettingFile, "PocketMoney"); gSettings[JAIL_COMMANDS] = dini_Int(SettingFile, "JailCommands"); gSettings[ANNOUNCE_SECONDS] = dini_Int(SettingFile, "AnnounceSeconds"); gSettings[PASS_MIN] = dini_Int(SettingFile, "PassMin"); gSettings[PASS_MAX] = dini_Int(SettingFile, "PassMax");
|
Originally Posted by security
I am using a tutorial from Wiki sa-mp ( https://sampwiki.blast.hk/wiki/Creating_...n_FilterScript ) but i get 4 errors
Код:
...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 017: undefined symbol "gSettings" ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 017: undefined symbol "POCKET_MONEY" ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : error 029: invalid expression, assumed zero ...\filterscripts\adminscript.pwn(44) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Код:
gSettings[POCKET_MONEY] = dini_Int(SettingFile, "PocketMoney"); gSettings[JAIL_COMMANDS] = dini_Int(SettingFile, "JailCommands"); gSettings[ANNOUNCE_SECONDS] = dini_Int(SettingFile, "AnnounceSeconds"); gSettings[PASS_MIN] = dini_Int(SettingFile, "PassMin"); gSettings[PASS_MAX] = dini_Int(SettingFile, "PassMax"); |
SETTINGS_MAIN {
POCKET_MONEY,
JAIL_COMMANDS,
ANNOUNCE_SECONDS,
PASS_MIN,
PASS_MAX
}
new gSettings[SETTINGS_MAIN];
enum COMMANDS_MAIN {
AKILL,
ANNOUNCE,
ARMOURALL,