playerAns(playerid, text[]) { new //Variabelen, hierin worden antwoorden gestored age, origin[128], sex[128] ; //Kijken in welke vraag hij zit switch(questions[playerid]) { case 0: { //Speler zit niet in vraag, melden dat hij niet kan chatten SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "You are unnable to chat while you are in the tutorial"); } case 1: { //Speler zit in een vraag, kijken of het een getal is if(IsNumeric(text)) { //Het is een getal, kijken of het een realistisch getal is if(strval(text) < 100 && strval(text) >= 18) { //Correct formaat, opslaan RequestAns(playerid, 2); age = strval(text); } else { //Geen realistische leeftijd SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "You have to fill in a realistic age"); } } else { //Geen nummer ingevoerd SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "Fill in a number please"); } } case 2: { //Speler is in vraag 2 format(origin, 128, "%s", text); RequestAns(playerid, 3); } case 3: { //Speler is in vraag 3, kijken wat hij invulde if(!strcmp(text, "male", true)) { //Speler beweerd mannelijk te zijn, gegevens opslaan format(sex, 128, "male"); SaveQuestions(playerid, age, origin, sex); } else if(!strcmp(text, "female", true)) { //Speelster beweerd vrouwelijk te zijn, gegevens opslaan format(sex, 128, "female"); SaveQuestions(playerid, age, origin, sex); } else { //Foutieve invoer SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "Incorrect input, fill in male of female"); } } } }
Originally Posted by Gvdsloot
It saves all in case 3 because case 3 contains the last question
|
Originally Posted by Gvdsloot
But the local variables are getting stored in files with dini, so a global variable isn't required
|